Bovec, Bled – Slovinsko

Krásný den moji milí! Dnes tu pro Vás mám další krásný článek. Tentokrát ze Slovinska, kam jsme jeli přímo z Chorvatska. A protože jsme dorazili odpolko a jsme dobrodruzi, řekli jsme si, že první noc dáme pod širákem (rozuměj, my holky v autě). Ale jako by to čert nechtěl, vybrali jsme zrovna místo kousek od řeky, nikde nikdo…. Jen ta kaple, kterou můžete vidět na fotce níže… A jak to u nás holek bývá, daly jsme do googlu kaple Slovinsko a hned tam vyběhla tato, jen s černobílou fotkou a křížkama všude kolem… Bože, vždyť jsme na hřbitově… No, nejdříve jsme myslely, že ani neusneme, ale nakonec se nám tam spalo krásně. A pro zvědavce, kaple tam je od roku 1816 a půda před kaplí se stala posledním odpočinkem obětem z první světové války.

Druhý den jsme se přesunuli do města Bovec a ubytovali jsme se v kempu TONI. Mají tu opravdu moc hezké a čisté kempy. A hlavně na překrásných místech, přímo uprostřed hor. A já opět byla jak v pohádce, taková nádhera. Já bych byla snad i nad míru spokojená být jen v tom kempu, sedět na židličce a kochat se tou nádhernou přírodou, která nás obklopovala.

Zůstat v kempu by byla ale věčná škoda, protože to, co okolí nabízí je ještě úžasnější než si vůbec člověk dokáže představit!!! My si  na jeden den naplánovali canyoning, byli jsme na tom už na Korsice a naprosto nás to pohltilo. Tam jsme to dali na vlastní pěst a bylo to o něco lepší. Tady to neznáme, takže jsme šli se skupinou. No a moc nejsme na to, aby nám přesně říkali kudy jít a jak atd…. Nevýhodou taky je, že je tam víc lidí, ale jinak to bylo suprový. Zkusili jste to už někdy?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Další den jsme dali zase rafting na Soče 🙂 . Byla jsem jednou na Salze a byl to neskutečně skvělý zážitek, takže jsem se hróóózně moc těšila. Opět to sice zase nebylo možné jet bez instruktora, ale s tím jsme se už nějak popasovali. Moc jsme si to užili, jen mi teda bylo fakt ouzko z toho jak málo vody je… Taková divoká, široká a hluboká řeka před, kterou má člověk opravdu respekt. A letos je skoro bez vody, tohle mě opravdu děsí a je mi z toho smutno….

PXSQ9860

A pak už jen zase kolo, kolo a zase kolo! Prostě boží jet na kole, dýchat super čistý a svěží vzduch a nasávat energii ze zeleně, která Vás obklopuje, z hor a z vody. A navíc, všude po stráních rostl brambořík… To jsem ještě nikdy neviděla, brambořík takhle v přírodě a tak moc hojně. Byla to nejoblíbenější květina mojí babičky a já se cítila tak krásně a klidně. Jako kdyby tam babička na nebíčku byla stále nade mnou a posílala mi svou nekonečnou a vřelou lásku ♥♥♥♥ !

A pak jsme si jeden den přivstali, chytli první lanovku v 7:00 ráno a nechali se vyvést na horu Kanin. Wow a to teprve byla ta pohádková, snová nádhera! Tohle pro mě byl ten nejkrásnější zážitek. No a hlavně my neinformovaní jsme tam jeli s tím, že vyjedeme lanovkou, která teda jede 45minut… Projdeme si vyhlídku, dáme kávu a pojedeme zpět….. Joooo, musím se přiznat, jsme totální paka a takhle to tam tedy vůbec nefunguje… Popravdě, už pod lanovkou my bylo trochu divný, že jsou všichni ve sportovním, mají hůlky, batohy a koukají na nás trochu podivně, že jsme vyfintění jak do města…. Tak hned na hoře jsme pochopili…. Ale co, my se jen tak nevzdáváme a i v našich outfitech jsme tam dali krásnou tří hodinouvou túru.

Vrchol hory má 2 587m. n. m., takže chodíte v podstatě v mracích. Jaké malé dítko by o tom nesnilo…. Co na tom, že se Vám to splní o pár let dýl 🙂 ! Hora se nachází v Julských Alpách, na hranicích Slovinska a Itálie, takže nám nabídla přenádherný výhled do obou zemí. A také se může pyšnit svým vlastním ledovcem… I když tedy malinkým a vlastně popravdě, zpočátku jsme na to chvilku koukali než jsme se shodli na tom, že je to ledovec.

A poslední den jsme zavítali do městečka Bled, ke stejnojmennému jezeru Bled. Tady jsem teda fakt koukala. Nevím proč, ale celou dobu jsem žila v přesvědčení, že je to malé jezero s malinkatým ostrůvkem uprostřed…. Tak ne no, je to jezero jak kráva … prostě extra obrovský a všude kolem mraky a mraky turistů…. Nic pro nás, ale jinak opravdu přenádherné… Jen jsme se shodli, že se sem vrátíme někdy na podzim, až tu bude míň lidí.

Tak a kam byste Vy jeli radši? Chorvatsko nebo Slovinsko?

Krásný den !

Vaše Veru :*

P.S.: Stále probíhá soutěž s Weledou o nezapomenutelný týden v Německu. Tak mrkněte na můj profil a pokud se Vám bude líbit, budu mooooc ráda za Vaše hlasy 🙂 , odkaz tady: Veronika Š. , je potřeba zadat Váš email a pak ještě potvrdit odkaz, který Vám příjde do emailu. Předem moc děkuji :*

One thought on “Bovec, Bled – Slovinsko

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )